پاسخ به سوالات متداول کاربران
آیا در برنامه های اندروید، باید هر فصل را جداگانه خرید کرد؟
خیر. با خرید یک فصل، همه فصلها همزمان فعال می شوند و نیازی به خرید هر فصل به طور جداگانه نیست.
نحوه فعالسازی برنامه های اندرویدی چگونه است؟
برای فعالسازی کافیست یکی از فصلهای غیر فعال و یا گزینه فعالسازی صفحه اصلی را انتخاب کنید. پیام خرید محصول مشاهده می شود و با پرداخت وجه، همه فصلها همزمان فعال میشوند.
سایر نرم افزارهای ازنوجان را چگونه می توانم دریافت کنم
با مراجعه به سایت aznojan.ir و یا انتخاب گزینه "سایر برنامههای ما" در صفحه اصلی و زیر فهرستها می توانید سایر برنامه های ما را مشاهده و دانلود فرمایید.
چرا برنامه دربرخی گوشی ها پیغام توقف می دهد؟
دلیل توقف برنامه یکی از موازرد زیر است:
- قدیمی بودن گوشی یا تبلت
- پایین بودن پردازشگر گوشی یا تبلت
- اندروید خیلی قدیمی گوشی یا تبلت
- حافظه ناکافی دستگاه گوشی یا تبلت
- مسدود شدن وضعیت اعلان برنامه در گوشی یا تبلیت
- عدم تایید مجوز هنگام نصب برنامه. در این صورت باید از تنظظیمات گوشی و قسمت برنامه ها، نام نرم افزار آموزشی را پیدا کنید و مجوزها را فعال کنید و یا برنامه را مجددا نصب و مجوزها را هنگان نصب تاید نمایید.
اگر انتقاد یا پیشنهادی داشتم چگونه مطرح کنم
از طریق یکی از موارد زیر:
-
از طریق ایمیل aznojani@yahoo.com
از طریق پیام گذاشتن در قسمت ارتباط با ما در سایت aznojan.ir
از طریق تلگرام یا واتساپ یا پیامک به شماره 09374551211 (به علت حجم بالای پیامها، تماس تلفنی صوتی پاسخ داده نمیشود و فقط پیام بگذارید. در صورت لزوم با شما تماس گرفته خواهد شد)